Το blog μας είναι το μοναδικό μέσο έκφρασης του συνδέσμου μας , οποιαδήποτε ανακοίνωση βλέπετε εδω μέσα αποτελεί επίσημη θέση μας.

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Σ.Φ.Α.

Εχθές στο email του blog έλαβα ενα μήνυμα απο έναν ανώνυμο φίλαθλο της ομάδας και το ανεβάζω όπως είναι.(για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να απευθυνθείτε στο προσωπικό του email.

Αγαπητέ admin καί αγαπητοί ισοβίτες.
με αφορμή το πόστ σου στο μπλογκ των Ισοβιτών την Κυριακή 27-02-2011 πήρα το θάρρος και θα ήθελα να παραθέσω και εγώ τις απόψεις μου απο την δική μου οπτική γωνία. Κατ'αρχήν δεν θέλω να μιλήσω αγωνιστικά γιατί πολύ απλά δεν έχω εικόνες για να έχω γνώμη αλλά απο αυτά που ακούω και διαβάζω (κυρίως) έχω την εντύπωση ότι πάει καλύτερα απο ότι πίστευαν στην αρχή της περιόδου.
Το θέμα μου είναι αυτό που έγραψες <σήμερα απο το 50ο λεπτό είχαμε ένα ''καντήλιασμα'' ανευ προηγουμένου.και δεν μιλάω για τα παιδιά του Σ.Φ.Α.έχουμε όλο το δικαίωμα για τον απλούστατο λόγο οτι σε κάθε ματς μέσα έξω οι ίδιοι και οι ίδιοι με λεφτά της τσέπης μας.οι υπόλοιποι τι ζόρι τραβάτε ρε μάγκες για να καταλάβουμε?σας πιάνει ο πόνος για την Αχαϊκή μόνο στα ντέρμπι(βαφτισμένα απο τα μμε)?και καντήλιασμα?> . Φίλε μου στην Αχαγιά αυτό γίνεται ανέκαθεν, μια ζωή στο Εθνικό Στάδιο Κ.Αχαΐας το μόνο που έχω να θυμάμαι είναι καμιά 10αρια ΤΥΠΟΥΣ που το μόνο που κάνουν (και έρχονται στο γήπεδο για αυτό τον λόγο) είναι να κρίνουν την ομάδα,να κρίνουν πρόσωπα, να λένε οτι τους έλθει στο κεφάλι, να μιλάνε λες και έχουν κοουτσάρει δίπλα στον Φέργκιουσον και τον Βενγκέρ και γενικά να δημιουργούν πρόβλημα απο το πουθενά με το πρόσχημα οτι "Η Αχαϊκή είναι μαγαζί γωνία και έχει ιστορία και δεν μπορεί να μην παίζει και να μην κερδίζει" και άλλα παρεμφερή.
Φίλε αυτοί οι κύριοι τα ίδια κάνουν κάθε χρόνο,τα ίδια προβλήματα και πάντα το χέρι ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΙΑ απο την τσέπη! Οι κύριοι αυτοί που εγώ τους αποκαλώ ΑΧΑΪΚΑΡΕΣ δεν δίνουν 20ευρώ το μήνα για τα εισιτήρια,ΝΑΙ όπως στο λέω φίλε μου! ΟΥΤΕ 20 ΕΥΡΩ αυτοί που το παίζουν ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ και κάνουν υποδείξεις στους προπονητές τι αλλαγές να κάνουν και φωνάζουν και καμιά φορά ΕΥΘΕΩΣ "ΞΥΠΝΑ ΤΑΔΕ". 15 αγώνες στο γήπεδο της ΑΧΑΪΚΗΣ και αυτοί έρχονται σε 3-4 συγκεκριμένα ματς(ΑΤΡΟΜΗΤΟ ΛΑΠΠΑ,ΣΑΓΑΪΚΑ,ΔΙΑΓΟΡΑ και παλιότερα ΘΥΕΛΛΑ ΠΑΤΡΩΝ) με τον ίδιο πάντα σκοπό!
Για αυτό φίλε μου μιας και έρχεται το ματς με τον Ατρόμητο Λάππα εγώ θα πρότεινα στους ΙΣΟΒΙΤΕΣ να συσπειρωθούν και όλοι μαζί να εναντιωθούν σε αυτούς τους κυρίους γιατί έτσι η ομάδα θα έχει πολλά οφέλη και να σου πω μερικά:
1) θα γυρίσει κόσμος πίσω στο γήπεδο,
2) θα σταματήσει η γκρίνια απο πάνω και αυτο θα βοηθήσει την ομάδα να παίζει χωρίς άγχος που σημαίνει καλύτερη μπάλα-καλύτερο αποτέλεσμα,
3) θα υπάρξει περισσότερη βοήθεια στο οικονομικό γιατί κάποιοι έχουν αποκοπεί τελείως απο την ομάδα και το σημαντικότερο για μένα
4) θα έρχεται και θα φεύγει ο φίλαθλος ευχαριστημένος αφού δεν θα σπάζεται απο κανένα ΑΧΑΪΚΑΡΑ.
Ένα άλλο που θα ήθελα να σου πω είναι το οικονομικό, ΕΠΕΙΔΗ ήμουν και εγώ στην απο μέσα μεριά και ξέρω τι γίνεται ένα θα σου πω φίλε μου, ΚΑΝΕΝΑΣ δεν βοηθάει γιατί εδώ στην Κάτω Αχαΐα ζούνε οι μεγαλοεφοπλιστές και πετρελαιάδες και τρώγονται σαν τα κοκόρια ποιος έχει το πιο μακρύ κότερο και προτιμούν να βγάλουν το μάτι ο ένας στον άλλο ενώ δημόσια μπορεί να λένε τελείως διαφορετικά πράγματα.
Προσωπικά δεν προσάπτω ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ στις διοικήσεις γιατί όλοι αυτοί που είναι μέσα (οι πρόεδροι δηλαδή) χάνουν απο την ενασχόληση τους με την Αχαϊκή και εγώ τους σέβομαι απόλυτα.

Φίλε επειδή όπως προείπα έρχεται το ματς με τον ΑΤΡΟΜΗΤΟ την Κυριακή και επειδή είναι ένα ματς στο οποίο θα έρθουν στο γήπεδο οι ΑΧΑΪΚΑΡΕΣ θεωρώ πως είναι η ευκαιρία σας το παραμικρό να το κόψετε !!! Να σταματήσει αυτό το καρκίνιασμα τόσα χρόνια και αν θέλει κάποιος να βοηθήσει την ομάδα πραγματικά ας φωνάξει,αλλά ας φωνάξει 1 ΜΠΡΑΒΟ,1 ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ είτε κερδίσεις είτε χάσεις και ας ρίξει και 1 χειροκρότημα για αυτούς που ιδρώνουν κάθε μέρα για την ΑΧΑΪΚΗ γιατί φίλε μου αυτό μένει, Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ είτε λέγεσαι ΠΡΟΕΔΡΟΣ είτε ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ είτε ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ.

Ευχαριστώ για την δυνατότητα που μου έδωσες να πω μερικά πραγματάκια και να ξέρεις ότι κάποια στιγμή θα επανέλθω.

Με σεβασμό,
Μickey (ermispraxiteloys@yahoo.gr)


6 σχόλια:

  1. Καλησπέρα.Να πω κι εγώ την γνώμη μου. Κατ'αρχήν είναι πολύ καλό να ανταλλάσουμε εδώ τις απόψεις μας για την ομάδα της πόλης μας.Τα παιδιά εδώ του blog μπορούν να ανεβάσουν την επισκεψιμότητά του και τότε θα είναι μιά πολύ καλή γωνιά για κουβεντούλα. Τώρα για όσα λέει ο φίλος Mickey, στα περισσότερα με βρίσκει σύμφωνο. Εκεί όμως που διαφωνώ κάθετα, είναι το σημείο που προτρέπει τα παιδιά του ΣΦΑ να ''εναντιωθούν'' στους προπονητές και ξερόλες της εξέδρας.Μεγάλο λάθος αυτό φίλε.Δηλαδή να ανοίξουν πόλεμο με τους συντοπίτες τους? Τους συνταβλίζεις να πάνε να τσακωθούν? Τους διαλύεις στην ουσία αν σε ακούσουν και κάνουν κάτι τέτοιο. Κοιτάχτε, σε κάθε ομάδα, σε κάθε κερκίδα πάντα υπάρχουν οι γραφικοί, οι προπονηταράδες, οι ΄΄εμένα θα μου πείς ρε...???΄΄. Αλοίμονο αν τσακώνονταν μαζί τους όλοι οι υπόλοιποι. Ο ρόλος των παιδιών του ΣΦΑ δεν είναι να μαλώνουν στην κερκίδα.Είναι να δίνουν ρυθμό και να ανεβάζουν τον ενθουσιασμό με τα τραγούδια τους και τις ατάκες τους, σε όλους τους υπόλοιπους (παίχτες και φιλάθλους).Φίλε Μickey, ενώ καυτηριάζεις αυτούς που πάνε λίγες φορές στο γήπεδο, γράφεις ΄΄...πολύ απλά δεν έχω εικόνες για να έχω γνώμη αλλά απο αυτά που ακούω και διαβάζω...΄΄.υποψιάζομαι οτι δεν μένεις Αχαγιά.Έτσι είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aγαπητέ παλιέ φίλαθλε, έχεις δίκιο!Λάθος διατύπωση,προς θεού δεν είπα τα παιδιά να τσακωθούν αλλά μπορούν με πολύ απλούς τρόπους μιας και ζουν καλύτερα την ομάδα πηγαίνοντας σχεδόν σε όλα τα ματς να "απαντήσουν" . Είναι αρκετοί που δεν πατάνε στο γήπεδο εξ'αιτίας τέτοιων κυρίων και ξέρεις ποιο είναι το κακό? Αυτοι που φεύγουν και δεν ξανάρχοντε την επόμενη αγωνιστική, πάνε και βλέπουν Παναχαϊκή... Παλιέ φίλαθλε,στην Αχαγιά μένω και είμαι ένας απο αυτούς που δεν έρχονται στο γήπεδο πλέον αν και έχω συμβάλει οικονομικά και φέτος.
    Mickey

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παλιε φιλαθλε καταρχην εισαι ρομαντικος και φαινεσαι απο χιλιομετρα!!!καλο αυτο!!το εχουμε καταλαβει απλα σου λεω!!
    απο εκει κ περα ο Σ.Φ.Α. σκοπος του ειναι οι ''υποχρεώσεις'' και οι ιδιότητες του να μεγαλώσουν..κατα κάποιο τρόπο ο φιλος mickey λέει εμμέσως πλήν σαφώς οτι κάποια πράγματα πρέπει να κοπού μαχαίρι.δυστυχώς.δεν είναι ωραία κάποια πράγματα σαν εικόνα.πως να το κάνουμε?δεν σ'αρέσει αυτό που βλέπεις?φύγε στην τελική.κάνε αποχή πως το λένε.απο το να κάθεσαι να αναθεματίζεις φύγε.με όλους δεν μπορούμε να τα βάλουμε αλλα εμείς σαν Σ.Φ.Α. είμαστε σίγουροι οτι τέτοια φαινόμενα τουλαχιστον στον χώρο που ''εδραιυουμε'' εμείς στην κερκίδα θα εξαλειφθούν.είδωμεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε 4 σχόλια πόσα θέματα για κουβεντούλα προέκυψαν!!! Τι να πρωτογράψει κανείς. Φίλε Mickey κι εγώ είμαι ένας που δεν έχει πάει εφέτος σε όλα τα παιχνίδια και θα πω το γιατί.Θα ήθελα να πείς κι εσύ την αιτία, κι αν θέλει ο admin ας το οργανώσει έτσι σαν γκάλοπ.Να δούμε γιατί απέχει ο κόσμος από τους αγώνες της Αχαικής. Εγώ λοιπόν, αραίωσα τις παρουσίες μου γιατί αισθάνομαι κάπως ξένος από την ομάδα.Δεν βλέπω συμπατριώτες μου να φοράνε τη φανέλλα.Δεν βλέπω επαφή των ποδοσφαιριστών με την κερκίδα, ούτε της κερκίδας με τους ποδοσφαιριστές.Βαρέθηκα πια να ρωτάω τον διπλανό μου στη κερκίδα, ΄΄ρε φίλε ποιός ειναι με το 6??'' και να μου απαντάει ΄΄δεν ξέρω κι εγώ πρώτη φορά έρχομαι΄΄ Ναι admin είμαι ρομαντικός γιατί μπολιάστικα με εκείνο το μοντέλο της Αχαικής που φωνάζαμε,τσακωνόμαστε, κλαίγαμε για την ομάδα, τις φανέλλες της οποίας φόραγε το παιδί του γείτονα, του φίλου, του συγγενή, ο φίλος ο δικός μου, ο Αχαγιώτης τελικά που μετά τους αγώνες κατεβαίναμε στην πλατεία και καθόμαστε όλοι μαζί φίλαθλοι και ποδοσφαιριστές πίνοντας το καφεδάκι μας και προβαίναμε σε αναλύσεις....υψηλού επιπέδου.... και περνάγαμε από κόσκινο μία μία τις φάσεις.Τώρα πόσοι παίχτες βγαίνουν στις καφετέριες να κουβεντιάσουν με τους φιλάθλους? Φίλε admin, δεν θέλω να σου κάνω τον έξυπνο, ούτε το λέω με κακή πρόθεση.Δουλειά του ΣΦΑ δεν είναι να διώξει τον κακό φίλαθλο από το γήπεδο.Αυτό είναι αρμοδιότητα της Αστυνομίας. Εσύ σαν ΔΣ του ΣΦΑ μπορείς να ζητήσεις από το αστυνομικό τμήμα, να μεριμνήσει η Αστυνομία γι'αυτά τα άτομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καταρχήν οτιδήποτε γκάλοπ θέλετε να μου το πείτε κ θα μπεί.τον τρόπο τον ξέρω.πάμε παρακάτω.

    δεν είπα εγώ οτι θα διώξουμε κάποιον απο το γήπεδο.είπα οτι θα ήθελα η λειτουργία της κερκίδας να ήταν κάπως αλλιώς.απο τη στιγμή που εμείς σαν Σ.Φ.Α. δεν έχουμε την δυνατότητα αυτη την λειτουργία που έχουμε στο μυαλο μας να την πραγματοποιήσουμε σε όλο τον κόσμο τουλάχιστον θα αναλάβουμε το δικό μας κομμάτι.αυτο είπα.δικό μας κομμάτι εννοώ τα μέλη του Σ.Φ.Α.
    αυτο που παραπονιέσαι οτι γίνεται παλιέ φίλαθλε δυστυχώς δεν γίνεται μονο στην Αχαϊκή.γίνεται παντού πλέον.κ για μένα δεν ειναι τόσο πολυ κριτήριο.για μένα το τονίζω.βεβαίως και χρειάζεται ντόπιο υλικό αλλα απο εκει κ πέρα απο την στιγμή που δεν υπάρχουν λεφτά θές ικανούς ανθρώπους για μεταγραφές κτλ κτλ.το ρόστερ της ομάδας ειναι καλό.σε σχέση με άλλα χρόνια φέτος π.χ. ένα δέσιμο με την κερκίδα εγω νομίζω υπάρχει.απο όσο θυμάμαι εγώ βασικά.
    τωρα οσο αφορά αυτο που λές για το καφεδάκι και τις αναλύσεις,εμείς σαν Σ.Φ.Α. κάθε κυριακή 1 η ώρα μαζευόμαστε όλοι κ το κάνουμε(χώρια καποιες μέρες μες στην εβδομαδα οποτε μας το επιτρέπει το προγραμμα δουλειάς του καθενός)οπότε είσαι ευπρόσδεκτος.τώρα θα μου πείς θα λείπουν οι ποδοσφαιριστές.δεν πειράζει!!!πάντως εισαι ευπρόσδεκτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή